خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟
نوشته شده توسط : mina

خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟

یکی از راه های سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور ایرانی است. فالوور هایی که معلوم نیست یک شبه از کجا می آیند؟ بسیاری از سایت ها شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است و این ادعا را دارند که فالوور های واقعی و فعال برای پیج شما می گیرند.

اما واقعا حقیقت دارد؟ البته فالوور ها واقعی هستند ولی هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی دهند! در ادامه بیشتر در مورد این نوع فالوور ها توضیح می دهم.

چند روش وجود دارد که سایت های فروشنده فالوور، تعداد فالوور های مورد نظر شما را از طریق آن ها تهیه می کنند.

روش اول : سرور افزایش فالوور اینستاگرام

برخی از سایت هایی که فروشنده فالوور اینستاگرام هستند، صاحب برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام اند. در واقع زمانی که می گویند افزایش فالوور از طریق سرور منظور همان برنامه فالور بگیرشان است. مسلما برنامه های اندرویدی که در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و لایک و کامنت فعال هستند دارای کاربران زیادی اند.

وال کار در این برنامه ها هم به این شکل است که در قبال فالو یا لایک کاربران امتیازی به آن ها داده می شود تا بتوانند برای پیج خود فالو یا لایک به صورت رایگان بگیرند.

در واقع کاربرانی که در این برنامه ها فعالیت می کنند با اکانت هایی که مخصوص استفاده از آن در برنامه ساخته اند فعالیت می کنند. یعنی اکانتی که فعال نیست و فیک است!

زمانی هم که هر کسی سفارش خرید فالوور به مدیر سایت می دهد مدیر سایت آیدی اینستاگرام شخص سفارش دهنده را وارد برنامه می کند تا کاربرانی که در برنامه فعالیت می کنند پیج مورد نظر را فالو کنند. پس متوجه شدید که در این روش فالوور غیر واقعی فروخته می شود. شاید فقط یک درصد از افراد با اکانت واقعی خود در این برنامه ها فعالیت کنند.

روش دوم : تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرامی

یکی دیگر از روش های خرید فالوور اینستاگرام سایت هایی هستند که در پیج های اینستاگرامی تبلیغ می کنند و از این طریق فالوور های پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهند. در این روش اصلا مشخص نیست که چه تعدادی فالوور به پیج شما افزوده می شود و تعداد فالوور افزایشی با توجه به موضوع تبلیغ و پیج شما متغیر است.

در این روش تبلیغ شما به صورت ساعتی یا روزانه در پیج های پر بازدید اینستاگرامی قرار می گیرد و به اصطلاح شات می شود.

اما یکی از معایب این روش این است که ممکنه تبلیغ شما در پیجی قرار داده شود که دارای فالوور های فیک اینستاگرام باشد و در این صورت صاحب پیج بعد از شات کردن پیج شما شروع به زدن فالوور فیک با برنامه های مختلف برای پیج شما می کند تا مشخص نشود که فالوور های پیج اش فیک است و افزایش فالوور پیج شما کاملا طبیعی جلوه داده شود.

پس این روش هم زیاد قابل اعتماد نیست! در این روش هم ممکن است فالوور فیک و غیر واقعی نصیب پیج شما شود.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی , خرید فالوور ایرانی , خریدفالوور واقعی , خرید فالوور , خرید فالور ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: